• Voor wie

VOOR WIE

Het 5-stappenplan en alle instrumenten in de toolkit streetbranding zijn ontwikkeld voor gebruik door commerciële en/of culturele collectieven zoals (leden en bestuurders van) winkeliersverenigingen, ondernemersverenigingen, belangenverenigingen, culturele instellingen, winkelcentra, bedrijventerreinen, superstores en/of megaboulevards, lokale koepelorganisaties en overige lokale culturele- en ondernemersplatforms.

 

AAN DE SLAG

Branden is een vak en geen ‘simpel trucje’. Het is de expertise van marketing- en reclameprofessionals. Met deze toolkit streetbranding kunnen ondernemersverenigingen en andere collectieven hun brandingproces zelf plannen, en deels in eigen beheer uitvoeren. Het 5-stappenplan streetbranding gidst u eenvoudig langs alle activiteiten en u ziet precies waar u extra kennis nodig heeft. Starten doet u in stap 1, of in stap 2 als uw winkelstraat of -gebied al helemaal overtuigd is van de noodzaak van branding. De stappen daarna wijzen u vanzelf de weg. U kunt meteen aan de slag dus!


PLACE BRANDING: THE POWER OF PLACE